Wat is Virtual Assistance?
Als Virtual Assistant (VA) werk ik voor u op afstand. U hoeft dus geen werkplek in te richten en apparatuur aan te schaffen; een VA verricht haar werkzaamheden gewoon vanuit huis. We hebben voornamelijk contact per e-mail, maar uiteraard ook nu en dan telefonisch of persoonlijk wanneer dit nodig is. VA werkzaamheden voer ik al vanaf een kwartier voor u uit.
Mochten er soms werkzaamheden zijn waar u een Personal Assistant (PA) voor nodig heeft, zoals voor het notuleren van een vergadering of bij de organisatie van een evenement, dan kan ik dit ook voor u verzorgen. PA werkzaamheden zijn voor minimaal twee aaneengesloten uren per keer.
Regelmatig of juist niet
U huurt mij alleen in, wanneer u behoefte aan ondersteuning heeft. Misschien maar een half uurtje voor het schrijven van die voor u zo lastige brief, eens per kwartaal voor het verzorgen van een mailing of juist elke week een paar uur om de administratie bij te houden of de achterstand weg te werken. Het voordeel is echter dat u steeds een beroep kunt doen op dezelfde assistente. Iemand die uw bedrijf al heeft leren kennen en die weet wat u wilt.
Kosten
Een assistente hoeft helemaal niet duur te zijn. Wanneer u mij inhuurt, hoeft u geen vaste medewerker aan te nemen, dus geen werkgeversverplichtingen, sociale premies, belasting, ziektewet of vakantiegeld en u betaalt alleen voor 100% productieve uren.
Is er een tijdje geen werk, dan neemt u ook geen uren af, u zit nergens aan vast.
Heeft u interesse, neem dan gerust contact met me op dan maak ik voor u een offerte op maat!
Wie ben ik?
Ik ben Marjan van Rumph en verleen al meer dan twintig jaar secretariële ondersteuning aan directies. In 2016 besloot ik om naast mijn vaste dienstverband, zelfstandig een start te maken. In diverse sectoren heb ik langdurig ervaring opgedaan, zoals de zorg, bouw en de olie & gas industrie. Meestal waren dit internationale omgevingen. In al die jaren heb ik verschillende type managers bediend en inmiddels heb ik aan een half woord genoeg om te weten wat er moet gebeuren. Deelname aan beurzen, een feestje voor klanten, bedrijfsuitjes voor alle medewerkers of een open dag in de fabriek, ik organiseer het allemaal met veel plezier en ben eventueel zelf aanwezig om te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Natuurlijk loop je wel eens tegen iets aan, waar je zelf (nog) geen ervaring mee hebt. Gelukkig kan ik dan terugvallen op een groot netwerk voor hulp of advies. De juiste mensen kennen, kan mij en daarmee mijn opdrachtgever veel tijd besparen. Mijn profielschets: accuraat, pragmatisch, proactief, stressbestendig, creatief en betrokken. |
|